חשוב לנו שתהנו מחווית הקניה ב-NINNOA
- שליח עד הבית – בין 2 ימי עסקים עד 14 ימי עסקים.
- זמן הגעת המשלוח לישובים/כפרים/קיבוצים/מושבים מרוחקים ו/או מקומות אחרים אשר חברת השליחויות מגיעה אליהם בתדירות נמוכה, הינו 5 עד 21 ימי עסקים.
- בתקופות חגי ישראל וחגי הקניות שבחודשי נובמבר-דצמבר יתכנו עיכובים נוספים באספקת המשלוחים.
אנו עושים הכל על מנת שהמשלוחים יצאו ויגיעו במהירות האפשרית ליעדן.
אם קניתם באתר ומסיבה כלשהי אתם מעוניינים להחזיר או להחליף את הפריט שנרכש:
• ניתן להחזיר פריטים שלא נפתחו ובאריזתם המקורית בלבד.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו במבצעים/SALE.
• לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה (סט מצעים, למשל), אלא את הערכה כולה.
החזר כספי/זיכוי יבוצע עד 7 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט.
כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
לצורך החזרה או החלפה של פריטים אנא וודאו כי ברשותכם הוכחת קנייה ( אישור הזמנה או חשבונית ) של המוצר, שלא נעשה שימוש בפריט, שלא עבר כביסה ושמחוברת אליו התווית המקורית.
יש לשלוח אלינו את הפריט בדואר לכתובת שושנת העמקים 41/1 ב׳ קדימה צורן.
במידה והמוצר עומד בקריטריונים להחזרה, תוכלו לקבל זיכוי כספי על סכום הפריט שנרכש (לא כולל דמי משלוח), או זיכוי/קופון למימוש באתר או להחליפו בפריט אחר.
מה עושים במוצר שהגיע פגום?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם באמצעות מייל או וואטסאפ בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
מה עושים אם בחבילה חסר פריט אותו הזמנתם ועליו שילמתם?
ראשית, קבלו את התנצלותנו. אם חסר פריט מסוים בחבילה שקיבלתם, נוכל לשלוח אליכם את הפריט החסר או לזכותכם, על פי החלטתכם.
לשם כך, פנו אלינו בבקשה:
בוצר שיווק מוצרי טקסטיל תהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, ו/או את פעילות האתר, כולו או חלקו.
הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר למשתמש או למזמין, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המזמין או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים, ככל ששולם.
למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש או למזמין כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או הספק בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
במידה והתגלה כי מוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור האתר לא יהיה אחראי ולא ישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת הפריט אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.